Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Jobbe jobbe...

Godkväll där ute!

Vad gör Du i kväll? Jag sitter på jobbet och lurar lite. Har jouren i natt så det blir att snussa på kudden ensam...

Idag har jag varit en riktig garage fru. Vissa är ju fotbolls eller hockey fruar men jag, jag är garage frun. Har spenderat hela 2 1/2 timme i garaget innan jobbet. Älsklingen har polerat sin bil inför utställningen på lördag, och jag har gått efter och torkat av polermedlet!!! Låter det kul tycker Du? Kan meddela att det var inte det roligaste jag gjort. Men det var bara att hålla tyst och se söt ut och torka på;-) Fick ju umgås med finaste i alla fall.

Dagen på jobbet har varit lugn. Är super trött och vill bara slänga mitt trötta skinn i sängen och sova.

I morgon kommer Melle plutten hem. Mysigt. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men vi är ju lediga allihop så något roligt blir det i alla fall!

Nu ska jag titta lite på TV en stund innan jag intar sängläge!

Sov Gott puss och kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback