Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Ledig dag...nästan

Hej Sol!

Tisdag idag innebär ledig dag. Har ju bara teckenspråket en timma ikväll. Har varit och lämnat lillfisen på ÖF och tvättar för fullt. Ska snart bege mig ut i solen och få bort den extremt fula brännan jag lyckades få till igår efter 30 min i solen! Hade en tub topp på mig och ja, Du förstår ju kanske hur det ser ut. Inte så snyggt att ha ett rakt streck över twinsen som syns när man har något linne lr så på sig. Hämtar Melle klockan 14 idag. Tänkte hoppa in på Chrisma och se om någon har tid att klippa Melle. Han är väldigt långhårig nu.

Gårdagen spenderades på jobbet på em/kvällen. Mina älsklingar hade mysdag ensamma. Dom han med besök i leksaksaffären, garage häng och tvätta bilen. Inte illa. Melvin var nöjd och glad. Han har sovit som en stock hela natten. Brukar alltid komma in till oss runt 4, men i morse kom han inte förrän 7.

Ska se om jag kan hitta några bra sandaler till skrutten också. Dom han hade förra året är för små. Han har ett par foppa  tofflor han kan ha som han använder men det är ju bra att kunna byta.

Nähä ut i solen nu och njuta!

Puss och kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback