Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Lill lördag!

Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt....tra lalla la lalla la laaaaaaaa!!!!!!!!!!

Ja idag är det strålande väder ute och jag hoppas det håller i sig heeeela veckan. Har lämnat Melle hos dagmamman och fått i mig lite frukost.

Gårdagskvällen blev inte som planerat då jag inte kunde gå på tecken kursen, men DH kvällen hos Maline blev av i alla fall. Alltid lika trevligt med flickorna och av någon anledning blir det alltid snuskprat...hm förstår inte varför;-) Men Milla vi saknade dig ska du veta!!!!

Försökte få några bra bilder på Melvin att skicka in till VT tills han fyller år, men när man ska göra det på beställning är det inte alltid så lätt. Han har lite svårt att stå still och lyckas alltid säga någonting precis när jag ska ta så det blir någon konstig min. Men fick ett fint som jag tror vi tar.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/snv33255_38463089.jpg
Blir nog det här kortet i tidningen!

Jobb 14.45-22 i vanlig ordning. Redan onsdag idag. Tycker veckorna går sååå himla fort. Melvin ska till E idag. Ska va tills på söndag. Men jag hämtar honom hos dagmamman på fredag så han slipper va ända till 18 när E kommer hem. Kan ju inte vara utan honom för länge!

Fy det blev ett tråkigt inlägg det här men inget roligt händer i mitt liv nu....

Ha en bra dag i vårsolen.

Puss och kram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Storebror

Glöm inte att han ska vara kvar lite längre på fredag kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback