Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Nu jävlar!!!

Hej Du Fina!

Det fina vädret vi haft har visst tagit en liten paus nu. Blåsigt och kallt står på väder menyn idag. Meeen enligt tv4 vädret ska det bli kanon fint i helgen...hoppas hoppas. På fredag ska jag och Finast på Änglar och Demoner. Vi ska tydligen göra något innan bion också men hemlig som han är säger han inte vad...Spännande!
Jobb står på agendan även idag. Kväll plus jour och så går jag dag i morgon. Har bytt lite för att få ihop det på fredag eftersom Melvin är ledig då.
Finaste håller på att städa ur sin lägenhet för f.r.om måndag blir vi sambos på riktigt!

Nu har jag bestämmt mig. Nu ska jag gå ner dom där kilona som jag stör mig på. Den där cykelslangen som ligger runt midjan och ser hemsk ut ska bort innan det utvecklas till ett bildäck! Jag ska absolut inte banta eller svälta mig på något sätt, men äta mindre portioner och massor med frukt och grönsaker. Försöka att inte bli sådär extremt hungrig som jag annars är expert på. Tänka på att ta en frukt när suget kommer. Skulle gärna börja träna igen på TR med det är ju sååå satans dyrt så det har jag inte råd med nu. Får vara duktig och träna hemma i stället med cykling, promenader och sånt och inte bara träning i sänghalmen;-) Ta en morgon promenad/cykeltur när jag lämnat Melvin tex. Nä nu jävlar ska jag ner 5 kilo och bli lite fastare i hullet! Men jag kommer behöva hjälp i form av peppning, tips och råd, så dela gärna med Dig. Jag vill ändå kunna unna mig en liten choklad bit och ett glas rött någon gång (hur ska jag annars överleva tänker jag??). Har Du något tips på någon bra sida eller så som man kan få inspiration från så skriv till mig. Behöver verkligen all hjälp jag kan få!
Man ska ju aldrig avlägga några löften på en måndag men idag är det onsdag, så härmed lovar och svär jag, Malin Maria Johansson, att jag ska bli en sundare och friskare människa! (Plocka kulor....haha)
Nu är löftet avlagt så nu finns ingen återvändo. Nu kör jag!!!!!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/trning_40081943.jpg

Puss och kram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: milla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback