Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Plock, städ, lek, farväl, överaskning, bio!

Godmorgon Du vackra!

När jag slutat jobbet igår kom Finaste och hämtade mig. Åkte till ÖB för att inhandla nödvändigheter och sen vidare till Daniels gamla lägenhet för att städa. Fy för att flyttstäda säger jag bara! Det tar ju så mycket längre tid än vad man tror. Jag städade och Daniel bar kartonger och saker. Men nu är det gjort i alla fall. Hoppas dom godkänner den efter besiktningen.

Idag måste jag städa här hemma också. Ser ut som en tornado lr något liknande dragit fram. Har ju Melvin hemma idag också så vi får väl se hur länge han tycker det är roligt att mamma städar. Han var ju hos mormor igår och har haft det kul. Men på em/kvällen var han lite sur och sa hela tiden "mamma kommer aldrig och hämtar mig". Men tillslut kom jag och då var dom sura minerna över!

Fina Milla ringde igår och sa att hennes chef ville ha Ralf (sköldpaddan). Såå skönt att bli av med honom. Tror hon skulle hämta honom idag så akvariet måste städas också. Mindre roligt.

Idag ska Melvin till sin pappa och va tills på söndag. Vid 18 ska jag och finast göra något. Han ringde igår när jag var på jobbet och sa att vi skulle någonstans klockan 18 idag...Jag tror vi ska äta någonstans innan bion. Mysigt! Hoppas det inte är på McDonalds bara hahaha!

Nähä om jag skulle ta tag i städningen nu då...fy tvätten ska vikas, disken ska diskas och blä blä blä så tråkigt.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/stdning_40303163.jpg
Såhär kul tycker jag det är att städa!

Trevlig fredag på Dig!

Puss och kram

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: victoria

Heej vännen! Känns som det var super länge sedan nu! Det är ju så mkt med allt annat, skolan och så! Hoppas allt ät toppen med dig! Du måste ju hålla oss uppdaterade om vad överaskningen var! nyfiken =)

Händer för nåt i helgen då?

Puss och kram

Postat av: Storebror

Ähhhh det kommer mera flyttstädning snart....

Postat av: milla

Duktig du varit idag gumman! =) Hoppas att ni får det jätte trevligt kväll!

Puss o Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback