Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Sjusovaren Melvin!

Goddag Du Fina!

I dag slog prinsen alla rekord i att sova länge. Klockan 10.15 fick jag gå in och väcka honom! Han vaknade klockan 9 och drack lella men somnade om igen. Visserligen var han vaken till efter 22 igår men det har varit förut också, och inte sov han så länge dagen efter för det.
När jag fått ur prinsen ur sängen var det bara att göra oss i ordning. Klockan 11 kom  E och hämtade oss, och så bar det iväg ut till flygfältet. Finaste D var redan där ute. Han åkte klockan 7 i morse för han och två av hans bröder skulle ha sina bilar där på utställningen. Det var ganska mycket folk därute faktiskt. Vickan var där. Maline och Petra var också där och sålde korv och sånt. Melvin har ju fastnat totalt för Petra. När jag sa att hon skulle vara där ute sa han: " Din och min Petra mamma? Petra som jag tycker om och älskar? Är det hon du menar mamma? Är hon där?" När vi skulle köpa korv ville inte Melle ha någon. Nä han skulle bara ha en kram av Petra och det fick han såklart. Sötis!
Vädret har varit lite konstigt. Ena stunden varmt och nästa kallt och blåsigt. Men vi blev kvar ett par timmar i alla fall tills det började regna. Då var det bara att åka hem. D är fortfarande kvar eftersom dom måste få hem bilskrällena också!!!

I kväll blir det bara att mysa med mina två Finaste. Blir säkert något gott att äta och att kolla på tv:n. Ladda upp batterierna inför morgondagen då familjen Dahl kommer på kalas. Hoppas lilla Maja är vaken en liten stund så man får se henne;-)

Ska lägga upp ett kort på Melle från idag när han har sina hörselkåpor på sig, men D har kameran så det får bli senare.

Vad har Du gjort idag? Har det hänt något roligt som Du vill dela med dig av? Något spännande skvaller? Känner att jag behöver en dos av sånt!

Trevlig Lördag allesammans!
Puss och kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback