Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Update!

Hej igen!

Precis hemkommen från stan. Hade turen på min sida idag så det fanns en klipptid till Melvin. Köpte en tablettask och en festis som lite muta för att han skulle sitta stilla. Han var kanon duktig och tittade på Emil i Lönneberga under tiden. Han ville ha vax i håret och sen fick han blå och gröna stjärnor i huvudet också. Jätte fin!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/snv33430_39989087.jpg

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/snv33432_39989336.jpg
Snygg som tusan!


Nu väntar vi på att Daniel ska komma hem med lite mat. Vid 18 drar jag till jobbet en stund och sen blir det hem och mysa med mina fina. I morgon åker Melvin till mamma och sover där tills på torsdag för dagmamman är ledig torsdag och fredag.

Nähä nu ska jag göra lite nytta!

Puss och kram

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Storebror

Världens cooooooolaste Melvin!!!

Postat av: simone

oj så fin han blev i håret=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback