Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Så!

Vi börjar med Körvens tre månaders update
13 december 2010 blev alltså Milo tre månader.
Vid vägningen sist, den 17 december, vägde han 7140g och var 63 cm lång!
Tummen och pekfingret är inne i munnen all vakentid, och på skötbordet slinker även en tå in då och då.
Han vänder sig både från rygg till mage och tvärtom. Oftast sover han bra på nätterna , men fortfarande kan man inte somna hos pappan!
Han är riktigt stadig i huvud och nacke, och med lite stöd runt omkring sig så tror jag han fixar att sitta i en matstol utan problem, vilket ska testas inom kort.
Kort från tremånaders dagen




Stadig bit ju?!

Annars då? Ja jul och den där biten är ju avklarad nu. Det är ett evigt stressande tycker jag. Kloning runt jul skulle va en bra idé känner jag. Man ska helst va på arton ställen samtidigt och äta av alla julbord hitan och ditan. Go och glad ska man va och absolut inte stressad. Förstår om folk får magsår säger jag bara...
Skrotis var nöjd i alla fall och massor med klappar blev det. Ja Milo fick också en hel del, fast han var inte så nöjd. Mest tjutig faktiskt.




Såhär såg Milo ut typ hela julafton. Skitnödig är rätta ordet!

Melvin fick en spidermandräkt som han envisades med att ha på sig hela dagen...
Skrotis fortsatte julfirandet med sin pappa på eftermiddagen, och vi med Dahl-klanen.
Tjo och tjim och ännu mera MAT och klappar.

En vecka av sommarens semester är ju som bekant redan planerad. Gotland med vänner och barn kommer bli perfekt. Synd att det är så jävla långt kvar tills dess bara. Resan bokades igår och då hängde Milo med polaren under tiden.
Milos polare Vilgot hade ju lite bråttom till världen och är ju inte så stor.




körven 1 och 2



Nyår snart och absolut inga planer alls har vi...

Detta skulle ju bli en mastodont läsning för er, men Milo har visst andra planer, så detta är vad som bjuds på för tillfället!




Permalink Babbel/Barn Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Åh lillkorven va söt!:)

Ja den stora med så klart, saknar dom massvis så jag kommer in till er någon dag o myser med er! <3

Postat av: Malin

Det tycker jag du ska :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback