Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Vilken tomte!

Har varit på Melvins luciatåg på morgonen. Oj sicken duktig unge jag har. Förra årets tåg var inte lika lyckat. Han började tjuta redan innan dom skulle tåga in, och när han fick syn på mig blev det ju inte bättre precis. Han satt i mitt knä och titta på kompisarna istället.
I år sken hela ansiktet upp när han såg oss och han sjöng i högan sky.
Självklart rann en liten tår på stolta mamman.
Söt var han också.
Här hade jag tänkt lägga upp en bild på honom, men minneskortet har tydligen valt att gå sönder så ALLA kort från lucian är borta. Hoppas någon annan fick bra kort som jag kan få. Helvete!!!

Milo verkar sova i halvtimmes intervaller även idag...Kul. Not!
Han blir ju inte på bästa humöret då kan jag säga.
Fast vi kan ju ta varann i hand då, för mitt humör sjönk rejält nu. Förbannada jävla skit minneskort!

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback