Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Sjukling...

Ja nu är det min tur att vara sjuk. Vi har haft två sjuklingar på jobbet så jag har bara väntat på eländet. Förkyld och feber står på min lott. Men jag tycker allt att jag känner mig lite bättre idag så jag räknar med att vara tillbaka på jobbet på onsdag.

I lördags var det ju brudhäng hemma hos Vickan. Super skoj som vanligt. Mycket skratt, allvar o skvaller=allt vad en tjejkväll ska innehålla. Kände mig dock ganska krasslig så jag kastade in handduken vid 23.30.

I går mådde jag mest bara dåligt så jag gick omkring i myskläder och tyckte allmänt synd om mig själv;) Melvin tyckte lite synd om mig också och var extra gosig och pussig. Lill skrot är hemma med mig idag och sitter i skrivande stund och spelar super Mario sitt wii. Jag tycker det ser extremt tråkigt ut, men han verkar road iaf. I morgon ska han till dagmamman. Jag behöver vila och han behöver leka;)

Idag snöar det ute igen. Vi fick visst en ordentlig vinter. Kul men väääldigt svårt att ta sig fram med vagn.

Igår skulle vi åkt till nya lägenheten och tittat igen men jag kände att jag inte orkade. Blir antingen i kväll eller i morgon. Lilla fina har ju inte sett vart vi ska bo än så han tycker det ska bli så spännande.

Nu dags att snyta sig igen...


Döskallle Melvin...

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2010/snv33903_69925621.jpg
Hjälper mamma att stryka (Nej sladden är såklart inte i)


https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2010/snv33930_69925813.jpg
Årets julkort

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2010/snv33907_69925701.jpg
Sjuk i sharlakansfeber



Bjuder på gamla kort bara sådär, snällt va???

Puss o kram

PS dåligt med kommentarer tycker jag. Ser allt att du är inne o läser! DS

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback