Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Fin fint!

I går kom tapeten upp på väggen. Fint som snus blev det. Nu är det bara målning kvar. Väggarna ska bli vita, alltså ska den nikotingula färgen bort bort bort!

Tapeten innan såg ut såhär:


Och nu ser det ut såhär:





Fint eller? Vi är ialla fall super nöjda. Har vaknat flera gåmger i natt och tittat upp och blivit glad för att jag slipper bli illamående av synen av den gamla tapeten. Tänk vad lite tapet ocg färg kan göra.

Annars hände det inte så mycket mer igår. Jag svettades mest som vanligt. Vidrigt är det. Idag blir det nog ingen skillnad eftersom termometern visar 29 grader. Mulet är det men hett.

Blir nog målning när D kommer hem. Skulle kunnat börja nu om det inte vore så att jag är pygmeé och knappt räcker upp till taklisten för maskering även om jag står på en stol. 164 cm är inte katigt hörrni!

Är så satans sugen på jordgubbar hela tiden. Bra för mig att äta iof eftersom det är mycket järn i dom små goda bären. Vi har förresten plockat två jordgubbar i vårt eget lilla land. Jag satte smultronplantor men det kom visst med en gubbe också.

Iskall dusch står på schemat nu.

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback