Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Flitig!

Målat sovrummet idag. Väntar bara på att det ska torka lite så ska vi stryka på en omgång till.


Från nikotingult till vitt!


Visfestivalen är förbi för denna gång och det blev ju en sväng på stan i fredags. Mycket folk men medelåldern på uteserveringarna var väl 45+. Proppat var det också så det var bara att glömma och sätta sig någonstans, ja om man inte ville spendera helt lång tid i en kö.
I går var jag och mina fina nere en sväng i regnet. Hade lovat Skrotis en ballong. När vi klev utanför dörren började det naturligtvis regna massor igen, men det var bara att traska på o se glad ut. Ungen skulle ju ha en ballong!

Fredagens promenad på stan var inte julafton för min foglossning. Har aldrig haft så ont som jag hade igår. O när jag kom hem på natten...tjutfärdig är bara förnamnet. Meeeen dum och envis som jag är drog jag ändå igång med storstädning här hemma. Att bara dammsuga och plocka funkar inte för mig. Damma, suga, moppa och skura ska göras. O helst sammtidigt. Skurade köksskåp och hade mig också.
Ta det lungt? Vad är det?!

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback