Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Lycka är...

När man får tre timmars sammanhängande sömn, och tänk, det har jag lyckats med inatt. Kände mig pigg när D skulle ge sig upp 5.20 i morse, men jag tvingade mig kvar i sängen och lyckades efter en timma somna om, i TRE timmar till. Jag är totalt utvilad och det känns som jag skulle kunna springa ett maraton. Tänk vad sömn kan göra. Hoppas detta håller i sig nu så jag inte behöver vara ett levande lik längre.

Idag är det höst ute med regn regn regn. Men jag tycker nog allt att det är lite mysigt ändå, att sitta här i soffan under en filt med en kopp varm chocklad. Att jag inom  kort kommer börja svettas som en gris av filten och den varma chokladen är en annan sak. Jag njuter just nu.

Idag ska jag bara vara. Har inget inplanerat och inga måsten. Skrotis är hos E och kommer hem i morgon så han behöver inte underhållas heller. Jag ska göra det jag känner för. Ett tag funderade jag t.o.m på att skita i att tvätta och plocka, men det vet jag att jag inte kommer lyckas med. Men ändå, att ha en dag oplanerad är väldans skönt ibland.

I morgon fm är det föräldraträff (heter det så?), dom som ska bli föräldrar i september ska träffas på MVC och prata om ditten o datten. Var på sånt med Melvin också och det ger inte så mycket, men det kan vara kul att se vilka mer som ska ha samtidigt, nyfiken som man är.

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting!
Förresten så är det ju inte många dagar kvar till Takida spelar. Jag längtar. Fjärde gången jag ser dom, och jag är lika förväntansfull varje gång. Me lööööv!

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback