Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Nu så...

Pinsamt vad handikappad man blir utan mobil och internet. Efter nästan två dygn utan har man ju lite att ta igen...

I lördags hoppade D och jag in i hyrbilen och körde mot Torekov. (
ca 1 1/2 mil från Båstad) En liten nätt tur på 39 mil enkel resa! Klockan 18 skulle D vara på plats för att laga en båt, och det tog 20 min o sen var det klart. Ett väldigt fint ställe med mycket stekare och fina bilar. Lite möra i kroppen efter många timmar i bilen letade vi upp ett Motell som vi sov på. Ganska skabbigt och enkelt men en säng fanns och det dög bra åt oss kan ja lova.
Klockan 10 dagen efter satt vi i bilen igen påväg hem. Gjorde en liten avstickare vid Växjö och åkte till Kosta Outlet. Mycket affärer och kläder, men inte i vår smak. Mycket märkeskläder som Galvin Green, Tommy Hilfiger osv men det är inga kläder som jag tycker är snygga. Tack o lov fanns ju polarn o pyret där så bäbis fick sig två par byxor och skrotis en skjorta. Är man ute efter glas o sånt är det verkligen ett ställe att rekomendera. Mycket Kosta Boda, Orrefors och Sagaform.
Väl hemma så plockade vi upp skrotis och åkte och badade. Efter dryga 70 mil i en bil och med svullna fötter på köpet var det väldigt skönt att va hemma igen.

Dom här två dagarna har skrotis och jag bara varit hemma och myst. Melvin har badat i poolen och jag har svettats. Det är sommar och det är väldigt varmt helt enkelt. I går skulle vi åkt till Almvik och badat, men eftersom vi alla har 3 så lyckades vi inte få tag på varann så det blev inget av det.
Dagen idag kommer se ut som föregående. Göra så lite som möjligt är min melodi för tillfället.

I morgon drar Visfestivalen igång och på fredag blir det utgång med flickorna. Ser jag fram emot.

Nu ska skrotis bada!

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback