Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

En jävla massa feber o ÄNNU mera snor bl...

En jävla massa feber o ÄNNU mera snor blev mitt fall. Bara att inse att jobb inte hade funkat idag, och istället ligger jag som en padda i sängen o glor. D diskar och plockar o är allmänt duktig. Ute är det bajs väder o jag önskar för tillfället att vi hade en tv i sovrummet. Har dåligt samvete över att folk får jobba på sin lediga dag, bara för att min kropp är svag o inte orkar något alls. Panik över att jag bara kommit på två saker att köpa till min älskade skrot som fyller 4 på tisdag. Ska nog dra täcket över huvudet o ruttna bort en smula! Puss o kram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Neej! Din stackare, jag lider med dig! Men att ligga under täcket är nog det bästa både för dig och vännen i magen...... Hade gärna jobbat för dig idag men ja, dagis är tydligen stängt idag då det inte var några barn på schemat. Men sjukdom råder vi ju inte över, beviserligen! Krya på dig och hoppas du får en fin helg! =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback