Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Nä nu JÄVLAR!

Nu blir jag riktigt förbannad! Fick nämligen oväntat, icke trevligt, besök inatt. Av vem? Jo av en förkylning!!!!!
Seriöst, har dom där äckliga bacillerna stormöte titt som tätt och bestämmer vems kropp dom ska bosätta sig i?
Har dom en lista på favvo kroppar där dom trivs extra bra och kan gotta sig i länge? I så fall måste jag ju va en V.I.P på denna lista eftersom dom gör allt för att besöka mig både nu o sju. Hatar dom små jävlarna.
Jag ser det där äckliga slem monstret från tv reklamen framför mig, att han sitter där i näsan o halsen o skrattar sitt djävulsskratt.
Men ok, är det krig ni vill ha, så ska ni fan i mig få krig. Jag utmanar er baciller att sitta kvar i min kropp dom resterande ca 15 veckorna som jag har kvar av min graviditet. Sitt kvar där ni, för ni verkar tycka extra mycket om mig som gravid.
Det här med att sitta kvar ett par veckor, försvinna ett par för att sen komma tillbaka är ju bara mesigt. Sitt kvar där hela tiden nu istället om ni klarar det era AS.


Puss o kram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Håller med dig, man känner sig verkligen utvald! Och bättre vore det om man var supersjuk en hel vecka istället för att gå i 4-5 veckor och känna sig bara "lite" sjuk! Krig mot bacilerna,NU! =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback