Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Varit o lyssnat på det lilla livet i mage...

Varit o lyssnat på det lilla livet i magen nu på morgonen. Hjärtat tickade på fint med 144 slag/minut. Melle o jag är lediga så han fick följa med också. Syster yster skulle visst komma en sväng nu. Slutade skolan nu? Ingen lång dag precis. Var så satans trött igår så jag la mig redan vid 20.45. Sovit som en stock inatt o vaknade pigg 7.20. Tror aldrig någonsin att det hänt förut att jag varit pigg vid den tiden. Fint väder idag så vi kmr nog vistas ute. Skulle vilja plantera lite blommor men jag har inte så stor koll på sånt där. Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback