Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Kladd

Milo har fixat en present till sin pappa inför fars dag på söndag. Det var lite trixigt och kladdigt, men till slut gick det. Dock krävdes det ett bad efteråt...
När Melvin kommer hem sen ska samma procedur göras, men jag tror inte det blir lika kladdigt då faktiskt.

Jag vill börja springa tror jag. Vet inte riktigt när det ska kunna utföras bara. Jag tänker ju inte ge mig ut ensam när Daniel kommer hem från jobbet, för då är det ju helt mörkt ute.
Äsch, jag dör säkert efter första gången så jag behöver ju igentligen inte fundera på´t.


Jag har lagt tvätt på hög, så det får jag äta upp nu... Vill ni mig något så hittas jag slavandes i tvättberget!



Puss o kram

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Victoria

råkade visst skicka innan jag skrivit.. haha:P

Jag går gärna promenader med dig, så kan vi skena av oss lite på kvällarna så:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback