Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Bada

Dygnet i stugan var härligt. Pissväder dock men det gjorde inte så mycket. Milo tyckte inte det var ett dugg konstigt att sova borta. Däremot vägrar han sova nu. Han är as trött men ska varken sova hos mig, pappa eller i vagnen. Det är ju fruktansvärt jobbigt att bara blunda och somna så skönt! Bäbisar är bra dumma ibland alltså!


Stora o mellan ligger i badet. Ska nog slänga liten i ett bad också o få honom på andra tankar.
Jag vill också bada men får snällt vänta tills jag varit på besiktning. Orättvist
!

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback