Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Finhelg!

En redig finhelg har det varit med promenader, kalas, film, godis, mys, Vickan, och det bästa av allt: hämtat hem storkörven!



Jag har förklarat för Milo att han inte kan hålla på och sova med munnen öppen. Han ser inte så smart ut då. Men lyssnar han? Nej!



Vi har för övrigt fått låna någon sak av Eric som gör att alla tv-kanaler fungerar igen. 1 2 4 6 och barnkanalen är det enda vi kunnat sett på innan. Men nu jävlar flickor kan vi se DH även här!
Lite dumt att ha alla braiga kanaler igen, för då kommer jag ju vara tvungen att följa en massa skit serier som igentligen är helt värdelösa, men alldeles beroendeframkallande...

Hoppas att karln i huset kommer hem innan det blir mörkt så vi kan kasta ut våra ungar i en lövhög och ta lite höstiga kort!

Veckan som kommer har något på agendan varje dag. Klagar jag över´t? Nej för fan. Jag giller´t!

Puss o kram

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback