Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Sånt där tråkigt inlägg!

Japp utan bilder blir det idag. Jag tror inte jag hinner lägga in bilder från kameran till datorn nu. Jag har nämligen en bäbis som vägrar sova om det inte får göras på mamman. Vaknar efter två sekunder när jag lägger ner honom och är helt förbannad. Inget litet gnällskrik där inte. Nej då, gapande för full hals ska det va. Självklart är det super mysigt att ha en sovandes bäbis på sig, men det går liksom inte en hel dag. O speciellt inte idag när jag har haft Skrotis hemma också.
"Mamma, jag känner mig trälig" sa han i morse. Jag fatta verkligen inte vad han menade först, men när han sa att han var trälig och hade huvudvärk så förstod jag att han menade hängig. Sötot fick vara hemma idag så det har varit full fart!

Fy fan vad trött jag bli på mig själv! Jag hade verkligen hur mycket som helst jag ville blogga om, och nu när jag väl sitter här så är det som bortblåst! Gahhh!!!


Fick för ett par dagar sedan höra något fruktansvärt tragiskt som sen dess funnits i mina tankar. Man ska verkligen inte ta något för givet, och efter detta uppskattar jag om möjligt mina barn ännu mera.

I morgon är det en stor dag!

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cecilia Andersson

Ja du vet precis hur det är med bebisar som inte vill sova någon annan stans än på mammas mage. Härligt visst, men en aningens jobbigt också... Elsa, jag och Robert lånar mer än gärna Milo för en promenad i vagnen om du vill få lite annat gjort! BARA RING!!! Jag känner att jag har ett litet "Milobehov" man vill ju liksom lära känna den lilla puddingen! Jag tentajobbar så jag blir BARA glad om du vill låna ut honom i vagen en stund! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback