Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Störningar

Den där braiga saken som gör att vi har massa kanaler är bara braig när den själv vill. När som helst får den för sig att tappa täckning vilket resulterar i att bilden på tv:n försvinner. Irriterande? Enormt! Som tur är har det inte varit något livsviktigt program, men om det är det när den slutar fungera får jag ett bryt.

Jag har några kusiner på min pappas sida. Ganska många. Över 20 stycken faktiskt. Häromdagen tänkte jag att det skulle vara ganska kul att ha en kusinträff. Jag föreslog idén för två av dom och precis som jag, tyckte dom att det skulle va roligt. Så just nu är planeringen i full gång. Känner på mig att det kommer bli väldans roligt!

Mitt knä är utomordentligt skönt att sova i:



Inte heller på den stora körven har mitt prat om att sova med öppen mun nått fram.

Puss o kram



Permalink Babbel/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback