Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Utklädd

Ja det ska man va på festen vi ska gästa på lördag. Då är ju den stora frågan vad man ska klä ut sig till? Vi  (jag o Milo) kommer av självklar anledning inte bli kvar så jätte länge, så jag vill inte lägga en hel förmögenhet på det. Kul ska det bli hur eller hur. Har inte varit på fest sedan Sundsvall brann typ!

I Almviket igår var det lika bra som vanligt. Sju flickor tjattrandes, kan det bli bättre tänker jag?

Milo och jag gick upp strax efter klockan 8. Den stora ungen sover fortfarande!
Nu slockna visst Milo igen...

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback