Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

1 vecka!

Japp! Tiden går fort när man har roligt. Klockan 12.03 idag är Milo en vecka.
Första natten för storebror hemma är avklarad. Jösses vad stor han är helt plötsligt när han ligger där i sin säng. En lite gapig Milo väckte storebror 5.40 i morse. Jag fick inte fram patten tillräckligt snabbt tydligen. Men skrotis blev inte arg utan fråga bara varför den var ledsen. Den är nämligen namnet Melvin oftast använder om lillebror, men oj vad stolt han är över den! Han vill ha honom i knät hela tiden, o Milo älskar att ligga i skrotis knä. Nästan alltid somnar han, och ni kan ju förstå hur att han är bra stolt då!

Milo och jag tog sovmorgon till 9.30 (har varit lite si o så med soverit inatt).
Uppvaknandet jag fick var inte ett av dom bästa. Jordbävning var min första tanke, och jag skulle precis börja lokalisera var mina kära fanns då D klev in i rummet och lugnt sa att det bara borrades efter bergvärme i huset brevid! Bara? Fy fan vilket liv!


Såhär tycker Milo om bergvärmeborrning!

Han har attityd redan (såklart)

Badet igår var sådär. D dokumenterade allt, dock i någon konstig inställning på kameran som gör att våra bildprogram på datorn inte kan läsa det! Bäst för honom att han fixar det för annars skulle inte jag vilja heta Daniel Dahl länge till!!!

Puss o kram

Permalink Livet/Kärlek/Barn Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Han är såå fiin Malin! Grattis igen! Jättekul att läsa om den första tiden hemma, är ju så speciellt och mysigt att få lära känna de små kabraterna. Nästan så ja börja vilja ha en till lr inte???? ;)))Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback