Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Blä.....

Typ så känns allt idag. Vet inte vad det är med mig... Skulle kunna gå o lägga mig i sängen och ligga där hela dagen. Inget känns roligt o jag går bara o väntar på att bäbis ska komma så jag kan börja röra mig normalt, andas normalt och göra saker normalt. V.37+4 idag. Exakt så länge stannade Melvin i magen. Den här bäbisen verkar inte ens tänkt tanken på ett liv utanför magen än. Var hos BM i måndags. Huvudet är inte det minsta fixerat och han ligger högt upp och kan fortfarande vrida o vända på sig, och det gör han kan jag lova. BM gissa på en flicka med en vikt på 3600g vid födseln. Så fel hon kommer ha!
Men seriöst, blir man såhär i slutet av graviditeten? Lite less o deprimerad på allt o alla? Ska det va såhär dom 13 dagarna det är kvar? Ska man inte lulla omkring på moln nu och boa o ha sig? Kläderna är tvättade och vagnen är hemma och bäddad. That´s it! Jag tänker att jag lika gärna kan packa väska, fixa skötbord, bädda spjälsäng osv onsdagen den 15/9, dvs dagen innan snittet, eftersom den dagen förmodligen kommer vara en av dom längsta dagarna i mitt liv?
Jag behöver en kick i min för närvarande trista vardag, men jag kan inte komma på något kul.
Jag kanske ska sätta mig o tjuta en skvätt o se om det blir bättre?

13.30 kommer den finaste lilla ungen i världen hem, och då ska jag banne mig va glad!

Puss o kram

Permalink Livet/Kärlek/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback