Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Det är mycket nu...

Ja jag har häcken full, eller rättare sagt jag ser till att jag har häcken full. Det städas o det tvättas. Det kalasas och leks i lekparker. Biobesök och strippkörning har skådats. Vi njuter i fulla drag. Höll på att förstöra min nya heta tvättmaskin igår... Jag trodde den brann, men det var det jag tvättade som gjorde det! (fråga inte) Det luktar fortfarande lite brand i den, såhär ett dygn efteråt.

Har försökt få skrotis att cykla utan stödhjul idag. Jösses va arg han blir! Vilket humör ungen har (efter sin pappa.) På gräset är det svårt att hålla balansen, och på asfalten går det så fort så D inte hänger med när han springer brevid och håller i. En såndär stång att sätta på cykeln så man kan hålla i den vore bra. Någon som har en till övers?

I morgon är det måndag igen. Det är bara måndag o fredag nu för tiden känns det som. Ibland är det onsdag också, men bara ibland.
Tror det blir en bra måndag i morgon.

Puss o kram

Permalink Bara babbel Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback