Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Kostym

Är det verkligen snyggt med kostym? Jag kan inte låta bli att tycka att den som bär den ser lite töntig ut på något sätt. Lite bortkommen sådär. En skräddarsydd, riktigt svindyr kostym som verkligen sitter som gjuten kan jag kanske tycka är snyggt. En grå. Men annars vet i fan alltså. Skrattade lite åt Daniel när han gav sig iväg mot Tjustgalan nyss. Han ser verkligen töntig och bortkommen ut i kostym, men det kanske är för att han aldrig har det annars, och när jag tänker efter tror jag inte att jag har sett honom i det förut.
Hahaha ja det blir nog bra. Han är ju i alla fall inte ensam om att se töntig och bortkommen ut ikväll.
Meningen var att jag skulle följa med och få uppleva alla töntar på plats. Men nu kom det ju en liten fis senare än beräknat, och jag fick snällt stanna hemma. Man ska ju kunna komma i en klänning och så menar jag!

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback