Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Bröst!

I dag har Milo varit vaken samanlagt 2 timmar kanske, eller nej inte ens det. Ätit o sovit. Sovit o ätit. Ja o så självklart krämat lite också. Tilläggas bör att han sovit som en Gud i natt också. Det är ju långtråkigt när han bara sover hela tiden.
På tal om att sova så förstår jag inte hur man kan sova så hårt att man inte hör en riktigt förbannad bäbis skrika en meter ifrån sitt öra (pappan i familjen lyckas varje natt!)
Storebror och Erika har varit här idag. Milo fick den snyggaste adidas outfiten. Svart med guldiga ränder! Syggast i stan? Oja!
Dom bjöd oss på mat också och det uppskattas!

I morgon kommer äntligen skrotis hem. Första natten hemma med lillebror. Blir spännande!


Syskonkärlek






Amning är bra och smidigt, och är något som jag verkligen vill göra. Att boooobisarna blir större är roligt tycker både jag och D. MEN. Fy satan i helvete vad ont det gör innan dom vänjer sig vid att någon är där och håller på x antal gånger/dygn. Skulle någon komma i vägen just i det ögonblicket som han tar dom första tagen, jag lovar, den fetaste smällen skulle utdelas!
Går omkring med pattarna i vädret så fort vi är ensamma och "luftar". (man ska tydligen göra det).
Bara att genomlida och bita ihop. Någon gång måste det ju läka.

Mycket prat om bäbis, bröst och sånt. Jag vet! Men just nu är det så mina dagar ser ut.
Är det ointressant? Jamen skit i och läs då!

Puss o kram



Permalink Livet/Kärlek/Barn Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Victoria

Dom är verkligen ljuvliga och sååå fina dina barn gumman! :) Vi måste ses ngt i veckan.. jag vet att jag är ledig på fre iaf... :)

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback