Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

DH kväll?!

Hej Du Fina Vän, Fiende, Främling eller vilka som nu läser!

Måste först bara fråga anonym: Vad ville Du med din kommentar? Förstöra mellan mig och Daniel? Lycka Till säger jag bara!!! Jag och Daniel lever det liv vi vill leva tillsammans och vi kunde inte ha det bättre. Förstår att det sticker i både Dina ögon och öron när Du läser och ser hur vi har det. För även om jag inte har en aning om vem Du är, eftersom Du är en sån tönt och inte vågar skriva Ditt namn, så förstår jag att Du sitter ensam utan vare sig vänner eller pojkvän/flickvän och har ont i magen när Du ser och läser om sådana som mig som har ett bra liv. Tycker nästan synd om Dig Din lilla patetiska idiot!!!
Puss på Dig och fortsätt gärna att läs och få mer ont i magen för det är Du verkligen värd!!

Jaha tisdag idag vilket innebär ledig dag. Hemma mys men lill skrutten. Vi har spenderat morgonen i soffan framför massa roliga barnprogram. Har precis duschat och badat också. Melle det blötdjuret stod i duschen en halvtimme! Har han fått efter sin far. Ska hämta mina nya gardiner sen som nu kommit. Beställde från Jotex och fick 50% rabatt på beställningen. Tack och bock sa jag och beställde till både sovrummet och tv rummet. Finaste D har lovat att putsa fönstren...men han har sagt i flera veckor att han ska göra det men dom är fortfarande lika smutsiga så än har det inte skett. Jag putsar gärna inte fönstren eftersom jag tillhör pygmé folket och måste klättra på stolar och ha mig för att nå. Och när man ska putsa utsidan måste jag sitta med röven ut genom halva fönstret och hålla mig i för glatta livet, samtidigt som jag fösöker putsa med andra! Ja Du hör ju...rena livsfaran!

Ikväll är det ju DH och nu flickor undrar jag om Ni vill komma hit? Har både barn och man hemma men den lilla mannen går och lägger sig kl 20 och den stora mannen kan vi placera i sovrummet,-) Har ju tecken först men är hemma efter 19, så om det låter som en bra ide är det bara att lämna en kommentar lr messa så jag vet.

Till Tobias från Melle: Du ska komma nu och så är det bara för jag bestämmer annars är det inte sjysst!
Ja han sa så precis och när jag sa att Du jobbade blev han sur!!!

Om jag skulle ta och se över det där med lunch nu. Finaste kommer om 40 min och är hungrig så det vore ju synd om han inte fick något att äta.

Vi kanske hörs sen. Ha en fin dag.

Puss och Kram

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: milla

Kommer absolut över ikväll =)

Puss o Kram gumman!!

Postat av: Storebror

Han är cool Melle!!!!!

Postat av: Rebecca Utan RÄkor

KOmmenterar man anonymt så ska man inte tas på allvar... Inte annars heller men såå fegt att skriva massa skit utan att lämna namn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback