Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Hur kunde jag glömma?

Glömde ju skriva att bloggen fyller en vecka idag! Hipp hipp hurra för...bloggen?! Eller hurra för mig som skrivit både en och två gånger varje dag i en vecka? Aja skit samma! Du har i alla fall läst mitt bladder i en vecka så jag kanske ska säga grattis till Dig som stått ut? Lämnar nog detta osagt och nu har jag bjudit på ännu ett meningslöst inlägg!

Puss på Dig

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Victoria

Hej gumman! Jaa, Petra pratade också om nån kaka som hon hade haft som hon hade matat med te.. haha, vad mycket undligt det finns... Tror inte att den blir gammal iaf..:P Men iof man ska ju ha i mjölk..haha jag vet inte.. men god ska den bli! =P man matar Herman med mjölk, mjöl och socker. =) Låter lite lockande va?! =P

Puss och kram

Postat av: milla

hej gumman!!

jag ska fixa en kaka till wilma som hon ska få mata. du behöver ju inte baka Herman när han är färdigmatan..=) (man kan ju slänga ihop en vanlig sockerkaka o säga att det är herman=) jag vill ha det som en rolig grej för henne bara =) jag hade oxå en såndär degklump när jag va liten som jag matade med te. va det inte någon slags svamp eller nått?? jag kommer ihåg att man skulle torka den efteråt när den hade fått ungar! =) som sagt, vilka grejer det finns =) hehe..

hoppas allt är bra med er!!

puss o kram!!

Postat av: milla

du.. man kan ju ha herman i kylskåpet oxå, då kanske det känns lite frächare OM man nu skulle baka ut honom =)

puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback