Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Måndag

Hej Du!

Sitter i soffan med en kopp kaffe. Har varit och lämnat Melvin hos dagmamman. På måndagar har dom gymnastik så jag lämnade honom där. Jag jobbar 14.45-22 idag. Måndagarna är Melvin ocg Daniels mys dag. När Finaste Daniel slutat jobba hämtar han Melle hos dagmamman. Oftast är det Melvin som får bestämma hur kvällen ska se ut. Väldigt ofta åker dom till en av Daniels kompisar som håller på att bygga en bil, och bilar är ju det absolut roligaste som finns enligt Melvin, så där trivs han kan jag lova. Annars brukar dom kolla på bil filmer på datorn eller spela Mario Kart. Melle gasar och Daniel styr!
Dom är så söta tillsammans. Senast i morse sa han "Dada är min och så är det bara".

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/snv33006_34433332.jpg
Melvin påväg till dagmamman


Funderar på om jag ska vara duktig och städa lite här hemma...Har absolut ingen lust med det. Nej det ska jag ta mig tusan inte göra. Innan jag ska till jobbet ska jag göra absolut ingenting!!! Bara va en soffpotatis med datorn i knät. Ska bara laga lite lunch sen för Daniel kommer hem då och äter. Gör korvstråganof (stavning?) snabbt och smaskigt.

I morgon är jag ledig men ska till jobbet kl 18 för vi har teckenspråks utbildning en timme på tisdagar. Sen blir det DH hos Petra. Myyyys

Kommer säkert med en update ikväll. Ha en trevlig måndag och gå ut i solen om Du kan.

Puss och Kram

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Victoria

Hej vännen!

Vilka fina kort du lagt ut! =) Söt han är lill-killen=). Tänkte om du kunde skicka din mailadress till mig så jag kan skicka kortet på dig och Daniel om du ville ha det! Tack för senast förresten! =) Alltid lika kul! Ses i morgon över en DH kväll! =)

Puss och kram

Postat av: simone

vart jobbar du någonstans? låter som hem skön dag=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback