Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Onsdag= 2 dagar kvar!

Godmorgon!

Har Du haft en bra natt? Lill skrutten och jag kom inte ur sängen förrän 9.15. Vaknade 8.45 men vi låg kvar och myste läääänge! Nu har vi suttit som klistrade framför bolibompa. Först Rorri racerbil till Melles stora förtjusning, och nu ett program om en liten baaaabis apa som är så söt. Jag ska lämna Melle hos dagmamman klockan 11.30 idag. Plutten ska vara ända till kl 18 för E slutar inte förrän då och jag jobbar ju. Fy han har aldrig varit längre än till 16 men iof så börjar han ju senare. Ska sen vara hos E tills på fredag när han kommer hem igen.

Igår kom Fina Flickorna hit. Melle tyckte det var väldigt skoj. Han blev lite extra förtjust i Petra som fick äran att följa med och kissa och komma in i rummet och säga godnatt;-) När jag gick in och hämtade honom klockan 4 i morse frågade han varför inte Petra och Vickan och dom andra var kvar...han hade tänkt leka lite med dom! Maline, du sa ju att du ville låna honom så när han blir leksugen på nätterna ringer jag dig;-)Bra va?!?!https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/snv33125_36200791.jpg
Melle tittar på DH med tjejerna. Det ska ju börjas i tid!

Ska börja jobba klockan 14 idag. Min gulliga jobbarkompis sa till mig i måndags att hon kunde ta min journatt på torsdag så att jag fick vakna upp med mina kära på min födelsedag på fredag. Tack så mycket!
Idag fyller hennes dotter 18 år så då börjar jag tidigare så hon kan gå hem. Skönt när man är en sån liten arbetsgrupp som vi är för då är det nästan aldrig några problem om man behöver ändra på tiderna.

Mina nya gardiner sattes upp igår. Blev himla fin fint. Nu fattas bara nya gardiner till Melle och nya röda gardiner och en pappelina matta till köket!!! Man kan ju alltid drömma iaf.

Lägger in två bilder från igår när vi leker med lera och en ny duschad prins!
https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/snv33117_36200682.jpg  https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/snv33124_36200733.jpg

Ha en bra dag.
Puss och Kram

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maline

Självklart, bara att lämna han hos mig! ;) Hehe.. Är ju helt tokig i din lille son! :) Han är ju sötast! :)



Puss, tack för igår!

Postat av: Anonym

Du är värd en bättre en han

Postat av: Malin

Maline: Ja han är så söt min lille skrutt. Kul att du kom igår.

Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback