Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Torsdag=sista jobb passet för veckan!

Fina Fina Du!

Hur har Du det idag, denna lite gråa och trista dag? Jag har haft sovmorgon idag. Skönt. Torsdag idag vilket innebär jobb 14.45-07.Gårdagens em och kväll spenderades i vanlig ordning på jobbet. Kändes ovanligt långt och drygt att jobba igår. Var trött och det hände inte så mkt så det var nog orsaken. Fick sluta en timme tidigare så det var ju skönt. Finaste D hämtade mig och när vi kom hem tände vi ljus och kröp ner i sängen direkt. Ingen tv eller dator. Bara jag och den Finaste. Så mysigt. Det är så lätt att sätta sig framför tv:n och fastna i något program och sitta där tills man ska sova. Man behöver lite kvalitets tid ibland. Det är så lätt att vardagen bara rullar på och man "glömmer" varandra. Tror det är ännu lättare att det blir så när man har småbarn, för det är så mycket kring barnet och jag är först och främst mamma. Har man ett förhållande finns det ju faktiskt ett vi också. Nog om det!

Påsken är snart här. Hur ser Din påsk ut? Åker Du runt till nära och kära eller ska Du vara hemma? Vi ska åka runt lite. I morgon har vi inget planerat men på lördag ska vi åka till min mammas stuga och äta mat och på söndag blir det att åka till D:s mamma och äta. Alla storhelger är ju riktiga äta helger;-)

Den Finaste slutar kl 14 idag så vi hinner med liiite mys innan det är dags för mig att åka till jobbet. Skulle behöva åka och handla också för både kyl och frys gapar tomma, men det få väl bli i morgon.
Nähä nu ska jag ta mitt trötta skinn och hoppa in i duschen.

Ha en bra dag!
Puss och Kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback