Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Valborg

Godmorgon Du sköna!

Fin dag idag. Hoppas det blir varmt och skönt heeela dagen och kvällen. Vad ska Du göra ikväll?

Nu sitter jag på jobbet. Passar på att blogg lite nu för sen hinner jag nog inte. Jag hoppas att det blir en bra valborg med mkt god mat och massa vin;-) Blir nog väääldigt många kort tagna också för Vickan är ju vår egna lilla privata proffs fotograf hihi.

Dagens i-lands problem:
Mitt hår... färgen har jag inga problem med men det är ju såååå kort. Hon klippte ca 10 cm och det märks. Någon som har en fin peruk???

Nä nu kanske jag ska göra ngn nytta...typ dricka kaffe!!!

Trevlig valborg på dig Du fina och var rädd om Dig
Puss och kram
 

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bror

Det var länge sedan det skrevs något på den här bloggen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback