Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Kärlek vid första ögonkastet!

Ja det kan jag lova dig att det var! Han är fräsch, stor, ljus och nyrenoverad...jag pratar givetvis om vår NYA LÄGENHET!!! 1:a mars går flyttlasset. (förhoppningsvis tidigare) Såg en annons i VT i torsdags, ringde på den i fredags och var sedan och tittade på den på em. Eftersom vi var dom första som tittade på den så hade vi första tjing, och vi bestämmde oss direkt på plats. Det kommer bli så bra. Det bästa av allt är att vi har badkar. Som jag har saknat det. Att det är väldigt billig hyra, altan, tvättmaskin o torktumlare i lägenheten, egen ingång och massa annat är ju inte dumt det heller ;)

I lördags åkte jag o Vickan till Lisen i Norpan. Mycket shopping och mycket skvaller!
Kom på söndagen hem till en sjuk son, och det visade sig att han fått scharlakansfeber:( Det kändes som att vi var pestsmittade eller något när vi på vårdcentralen fick gå in via personalrummet! Det smittar tydligen väldigt lätt till barn, så personalrummet fick vara väntrum för vår del. Melle var superduktig som vanligt och äter nu antibiotika i 10 dagar.

I går var jag hos Evelina och fick mina naglar fixade. Snyggt som tusan kan jag lova. Det kommer bli en drog för mig;)

Har även en ny liten leksak...en fin vit iphone!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback