Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Ännu mer babbel

Ja jag har inte mycket vettigare saker att skriva om idag än jag hade igår, men ska man blogga så ska man. Eller?

Finaste D är, hör och häpna, i garaget. Mycket ovanligt. Kom hem med vår lagade bil i går kväll och var så nöjd över att den äntligen rullade igen. Senare på kvällen skulle han åka och hyra den nya Wallander filmen. Hoppar i bilen och vrider om nyckeln, inte ett liv i bil-aset! Ngt relä som går sönder hela tiden. Blir SÅÅÅÅÅÅ trött på allt vad bilar heter. Tur at jag inte har körkort för skulle något sånt hända om jag skulle iväg skulle jag få ett psykbryt! Är det värsta jag vet när man bestämmt sig för något och så skiter det sig för en sån sak, även om det bara handlar om en sketen film. Hoppas innerligt att han får ordning på bilen ordentligt. Blir att ta svärmors bil Kolmården i morgon. Fattas bara att hon får förhinder och inte kan följa med...då kan vi snacka psykbryt vill jag lova!

Ser ut som en rastafari i huvudet. Fick igår för mig att jag ville vara lite lockig i håret, så jag gjorde massa småflätor i håret efter duschen igår. Blir spännande att se hur jag ser ut när jag ska ta ur dom. Mulle 2 kanske?! Har en vågtång från OBH nordica som ska vara sååå bra med jag får inte till det riktigt. Den är så stor och klumpig och det blir inte mycket till vågor av den heller. Tror kanske det blir mer om man inte tvättar håret på ett par dagar, men hur snyggt blir det då när det ser ut som man har en bytta Bregott i huvudet?! Not so najs.

I kwäll kommer fisen hem igen. Läängtar. Att man kan sakna någon så mycket bara efter några timmar...Fina fina.
Vädret ska vi inte prata om. Varmt men mulet. Varför ska alla dessa jävla moln envisas om att vara framme hela tiden?

Borde ta mina trötta ben och bege mig till apoteket och Åhlens. Behöver diverse saker. Räkningar måste betalas idag också. Finns det något tråkigare?

Dags att bli Mulle!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback