Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Tårta!

Idag ska D och jag få tårta när vi hämtar skrutten hos dagmamman. Hon går på semester och bjuder barn och föräldrar på kalas. Mumsfillibubblan ska det bli. Efter tårtan bär det av till stugan över natten. Ska bli 30 grader idag så ligga i vattnet hela dagen känns som ett bra alternativ. Försöker få dit storerbror med flickvän också...får se om jag lyckas. Han har lite svårt att slita sig från Toteboet. Eller hur?!?!?!

I går kväll grillade vi. Jamen det är ju så got så hälften vore nog! Kött, halloumi,majskolvar....mmmmmmmm!
Finaste och jag var duktiga i går kväll och tog oss en promenad. Vi gick 21.30 och det var jätte varmt fortfarande. Vi tänkte att vi skulle bli lite svala innan läggdags men det vet i fan om jag blev, men skönt var det!

Nehe plocka och packa står på schemat nu. Daniel slutar 11.45 och går då på semester i fyra veckor. Tror han kommer vara vääääldigt lycklig när han kommer hem;-)

Trevlig helg!
Puss o kram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna Maria Linderoth

gott med tårta ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback