Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Jobb!

Godafton i stugan!

Snart är denna torsdag över och klockan 16 i morgon är det semester! Dejligt! Vi har ändrat våra midsommar planer och kommer åka till kära mor i stugan och fira. Bara ta det lugnt, äta och dricka gott. Vi skulle ha kommit ut till Thias så sent ändå så vi gör så i stället. Jag ska ta med mig Melle¨och plocka blommor och lägga under kudden och så ska vi drömma om vilka vi ska gifta oss med. Melvin drömmer ju oftast om monster men jag tror det blir bra när den dagen kommer;-)

Längtar efter att få krypa ner i sängen och lägga huvudet på kudden. Fick ca tre timmars sömn i natt så jag är ganska trött. Blir nog inga problem att somna i jour sängen inatt skulle jag tro.

Idag har ju vädret varit som det brukar igen. Började nästan bli lite orolig där ett tag när det inte regnade på två dagar! Det går ju bara inte...hm vilken reklam är det ifrån? Det går ju bara inte? Nä det går ju faktiskt inte? Aja skit samma. Lite trött som Du kanske märker?!

Saknar min stora och min lilla Fina men i morgon får jag pussa, mysa och snussa på dom igen. LÄNGTAR!!!!

God natt på Dig kära vän. Sov gott och ha en riktigt trevlig midsommar!!!

Förresten...imorgon börjar min semester. Du har inte missat det va??? MOAHAHAHAHAHA

Puss och kram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: TessanSessan

Hej! Superfin blogg. Såg att du skulle till bloggfesten den 15 augusti på restaurang mynchen eller vad det hette :) Kul! Jag hade också tänkt komma , men känner ingen så det känns lite lustigt.. :P Hoppas allt är bra med dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback