Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Födelsedag

Idag är det kära mors födelsedag så det blir en repa till A-rummet för kalas i kväll. Prinsen o jag är hemma o är lediga i dag. Lovley!
I morgon jobbar jag 7-22 och på torsdag 7-7. Skönt att ladda upp batterierna lite idag.

I lördags var vi på fest hos Macke och sen blev det Palladium. Jätte roligt hade vi nyktra o allt...lördagen var viss en röd dag vilket innebär stängt på systemet! Men men det gick ju det också.

På torsdag åker Daniel (den lilla råttan) till Gran Canaria!!!! Ska dit och jobba och kommer hem söndag natt. Är det rättvist? Att han får åka dit och jag vara hemma? Skulle INTE tro det. Apskaft på han!!!

Just nu sitter Melvin och lyssnar på "robinsson låten" som han säger. Högt ska det vara och minst tio gånger efter varandra. Jag är lite trött på den. Akita (Takida) Pirking Pörk (Linking Park) är andra favoriter hos lillen. Volbeat går också hem. Bra smak har kan i alla fall;-) Nu bytte han visst till Kings Of Leon. Också bra skit. På tal om bra skit så har jag en ny favorit: Tokio Hotel med "Monson". Den kan jag lätt spela tio gånger i rad på högsta volym!!!! Gud vilket svammel...

I veckan blir det nog en liten gris-spruta för min del. Hur jag ska göra med Melle vet jag inte än...

Gräva i frysen efter lite lunch ska jag ägna mig åt nu.

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback