Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Tar saken i egna händer!

Ja nu jagar jag bvc tanterna med ljus och lykta för att få en tid så Melvin kan få svin vaccinet. Det är så mycket olika bud fram och tillbaka och vissa säger att man får en förfrågan via posten om man vill att ens barn ska ta den. Andra säger att man ska gå till VC och vaccinera där, och tredje säger att man ska vända sig till BVC. Så, idag tar jag saken i egna händer och ringer BVC. Dock verkar dom ha många att vaccinera för jag kommer aldrig fram.
Vi på jobbet ska vacciners v.49. Känns som att det drar ut så mycket på tiden så snart får man väl skiten!

I går på när jag jobbade så ringde finast och sa att vi skulle åka till Oskarshamn när jag slutat. Det var ju inte det roligaste påhittet jag har varit med om. Fick sluta tidigare så det var ju bara att snällt följa med. Ville ju inte att han skulle åka själv. Kolsvart och regn, och på vissa stället snöblandat, HELA vägen. Tog en evighet!!! Daniel skulle hämta fiske grejer av en kompis. (tydligen super viktigt) På vägen hem var vi dessutom ruggigt nära att köra på den största hjorten jag någonson sett. Satan va rädd jag blev. Vi var hemma vi 23 snåret iaf...

Ska nu försöka få tag i BVC tanten igen!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback