Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

The sun i shining!

Ja tänk att idag är den där stora gula saken framme på himmlen...den har inte visat sig mycket på sista tiden. Skrutt är hos dagmamman och jag ska inte jobba förrän klockan 22. Skulle behöva tvätta men ingen tvättid ledig förrän på fredag.

I går var det DH kväll hemma hos Sara. Dom har en så söt vovve, Enzo. Tror han är tolv veckor och väger redan 15 kilo. Bli en stor vovve på ca 80-85 kilo när han växt klart! Jisses!

Jobb både i natt och i morgon natt, sen är det helg. På fredag vet jag inte vad som händer men på lördag är det middag med Familjen Dahl och sen på kvällen är det fest. Sveriges Näst Snyggaste Band spelar på Palle precis som förra året när det var Halloween. Tänk att det är ett helt år sen Fina Daniel och jag blev ett par, och tänk att kvällen kommer se ut ungefär likadant. Konstigt!

I januari åker Vickan o Petra med karlar till Thailand i 15 dagar! Hur i helvete ska jag klara mig utan dom så länge???? Buhuuu stackars mig;-(

Nu ska jag dra ngt gammalt över mig!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback