Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Pang!

Ja ungefär så sa det. Tog hål i örat idag nämligen. Alltså inget "vanligt" hål i örat utan inne i örat...eller inte i själva örat men i skålen eller hur fan jag ska kunna förklara det! Ska få fingrarna ur och ta ett kort på det snart så är det lättare att förstå. Har länge velat ha det men inte kommit till skott, men nu gjorde jag det. Josse tog hål i naveln och medan hon gjorde det gjorde jag mitt!! Fin fint men lite ont gör det allt.

Varit på stan med Vickan. Mötte senare upp Systrarna Ingström. Fika och springande i affärerna. Kul kul. Köpte INGET alls, förutom en flaska vin. Duktigt av mig.

Ikväll kommer ju flickorna. Ska bli så roligt. Hoppas vi går ut sedan också. Systrarna var också sugna så det blir det nog! Wieee.
D är påväg hem från rallyt som varit i Hjorted skogarna idag. Hinner träffa honom lite i alla fall innan han blir utkörd från hemmet ett par timmar;-) Åh vad här ska svallras. Vi flickor brukar ju vara ganska bra på det.

Nähä nu blir det ett par drag med draken och moppen.


Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback