Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

En duktig pojk har vi haft på Albert teng...

En duktig pojk har vi haft på Albert tengersväg i natt. Skrotis har sovit i sitt rum hela natten! Förr sov han alltid alltid alltid i sitt rum. Sen av ngn anledning hamnade han inne hos oss, och eftersom vi alla tre tyckte det var så mysigt har han stannat där. Men nu börjar det bli lite trångt i vår 160 säng eftersom min mage inte har samma storlek som förut...! 6.30 tassa han in till mig i morse och det första han frågade var om jag saknat honom. Gulle! Febern har hälsat på inatt o inte mer plats i sängen har jag haft, eftersom stora fina bestämt sig för att ligga så nära mig som möjligt. Lediga idag vilket både är på gott och ont. Skönt för fisen men lite jobbat att leka o busa när man inte mår bra. Kaffe nu. Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback