Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Konstigt

Verkar som inlägget jag skrev igår hamnade i utkastet av ngn anledning...Alltså är inlägget med Takida från igår. Aja då vet Du det!

I dag har vi varit hos mammi och ätit påskmat. Var faktiskt wedigt gott. Melvin blev överlycklig när påskharen varit snäll o lämnat två ägg plus leksaker. Inte dåligt.

Har nu kollat på film i min ensamhet. Finast hjälper E att byta däck. Hoppas han kommer hem snart me lite mat. Tror Klittan skulle komma också så det kanske blir mer filmtittande innan kvällen är slut. Nu är ju Let´s Dance slut vilket innebär att jag inte har Mattias att vila ögonen på längre...

Jobb i morgon 16-22. Ledig söndag.

Nu ska här drickas påskmust!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback