Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Helg!

Ja så var det helg igen!
Har faktiskt inget inplanerat alls. Eller i morgon måste man väl bege sig ut på sportbilsdagen eller vad det heter, på Gränsö. Min karl ska dit med en av båtarna dom bygger, Golden Cut, och visa upp den och bli intervjuad...Varför en båt ska va där bland bilar har jag inte riktigt fattat, men det känns iaf som jag borde vara där o visa mitt stöd eller ngt.

I natt hade jag förvärkar tror jag. Jag har ju liksom ingen erfarenhet av sånt, men jag har googlat (som med allt annat ja inte vet) och det stämmer överens. Jag hade den värsta mensvärken man kan tänka sig i magen och ut i ryggen, som kom och gick med jämna mellanrum under ca en timma. Ont gjorde det, på riktigt alltså, men jag traska runt ett par varv i lägenheten och efter en timma lugnade ner sig. Har som träningsvärk i magen idag, och ganska mycket samandragningar, men absolut inte ont som i natt. Det kan tydligen hålla på så flera veckor innan det är dags. Kroppen är ju ganska häftig faktiskt! Han kanske känner på sig att det inte är så långt kvar tills han ska få träffa oss och förbereder sig lite eller något.

Snart kommer skrotis hem från dagmamman, men vid 16 åker han till sin pappi så jag måste hinna pussa på honom så mycket som möjligt innan dess!

Puss o kram

Permalink Livet/Kärlek/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback