Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Söndag

Och så var den här helgen förbi också. Vad har vi gjort? Inget nyttigt eller produktivt i alla fall.


Skrotis åkte till sin pappi igår så jag och D satt som två hösäckar o glodde. På kvällen mötte vi upp Daniels bror med familj på stan och åt glass. Dagens höjdpunkt!

I fredags var vi ju på luftkuddelandet på lysingsbadet. Jösses vad roligt ungen hade.





Efter en timmas hoppande, lekande och klättrande såg det ut som han var nyduschad! Självklart var det en dusch han behövde, så D o skrotis åkte hem och jag tog mig ett besök till Pippigården. Kul som tusan att träffa iaf två av flickorna och speciellt Pippi!

Det är varmt! Obehagligt varmt och fuktigt. Jag mår jätte konstigt av denna värmen. Känns precis som i början av graviditeten då jag var konstant yr vad jag än gjode. Nu sitter jag i soffan och det känns som jag åkt den värsta karusellen som bara går runt runt. Otäckt är det och jag törs liksom inte röra mig så mycket eftersom jag är ensam hemma. Skulle ju va snyggt om jag får för mig att svimma menar jag...

Skulle vilja slipa spjälsängen, men törs fan inte ge mig på´t nu. Får vänta tills karln kommer hem. Hoppas skrotis kommer hem snart också. I morgon börjar vardagsrutinerna igen för honom. Dagmamman igen efter ca 6 veckors ledighet. Han behövert men oj vilken ångest jag kommer ha!

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback