Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Biten i kinden!

Av kylan ute alltså. Strålande solsken men kallt. Härligt!

Vi har ganska mycket snö i vår trädgård



Självklart ska skrotis springa där



Lillkörven var verkligen en körv eftersom jag knölat ner honom i åkpåsen som är alldeles för stor för vagnen igentligen. Men skönt hade han det ändå




Innan vi gav oss ut kom Milo på att han var hysteriskt hungrig. Som ni vet kommer jag och min ena patt inte riktigt överrens. Självklart var det där det skulle matas ifrån. För att vila det ytterligare ett par timmar så tänkte jag att han skulle få ersättning detta mål. Eftersom han oftast äter det en gång på kvällen tänkte jag att det inte skulle bli några protester.
Big mistake!



Skrotis kämpade på tappert, men lillkörven vann till slut.
Ondare fick jag, men bebisen blev glad i alla fall!

Puss o kram

Permalink Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback