Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Hår. Igen!

Det här med frukost (varför heter det så igentligen? Frukost. Skapligt fult) är inte Melvins grej. Det tar en oändlig tid för honom. Det spelar ingen roll om han går direkt från sängen till frukostbordet, eller om han är vaken en stund innan han ska äta. Det går bara inte. Han säger att han är hungrig, men ändå sitter han och tuggar på samma smörgåsbit i en evighet. Alla andra mål äter han hur bra som helst. Han är väl ingen frukostmänniska helt enkelt!

Jag har drömt mardrömmar inatt. Jag klippte lugg. Det var hemskt kan jag säga... Jag ska verkligen inte klippa lugg. Fortsätter jag tappa såhär mycket hår så är jag snart flint, och då är det problemet ur världen! Skulle va ganska bra ju?! Är det någon av er som testat sådana här piller som ska vara bra för håret? Typ hårkontroll och allt vad det heter? Funkar det? Tell me please!!!
Ett jävla tjat om hår nu, jag vet. Men mitt hår är väldigt viktigt för mig vettni.

Jag har ett stort behov av att umgås med folk för tillfälet. Jag klättrar lite på väggarna här hemma...
Jag skulle vilja ha alla mina flickor här på en vinkväll. Rötjut, ost, kex och flickor. Kan ju inte bli bättre. Snart snart snart hoppas jag?
Är väldigt glad över mina nyfunna mammaflickor också kan jag säga!


Nu ska jag tvätta om min vita filt för tredje gången. En hel kopp kaffe + vit filt =brun filt.
Helvete!






Permalink Babbel/Barn Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Jag har provat hårkontroll och även priorin, och jag märkte skillnad när jag åt priorin men inte hårkontroll. När du ammar så förlorar du ju alla vitaminer så det kan säkert funka att äta sådana!! Kolla bara så de inte går över i bröstmjölken :S Så jag skulle rösta på priorin som sagt men ge det lite tid! Saknar DH kvällarna ju :( Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback