Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Saknad?

Ser så ut i alla fall! Tack för det.

Ja helgen är ju typ slut nu. Melvin var hos mormor för det årliga pepparkaksbaket igår. Han gjorde kanske 4 gubbar och sen var det färdigt. Som ni vet tycker han ju inte om choklad bollar. Tycker han om pepparkaksdeg? Eh nej! Hur kan man inte tycka om pepparkasdeg?!
Kollade bland mammas bilder på datorn. Det är ju as kul att kolla på kort på skrotis som man inte har tagit själv.
Bjuder faktiskt på några

Här är han 8 månader



Tittar man lite närmre så ser man att han ögon har lite blått i sig. Hittade inget bra kort där han har blå ögon, men han ser annorlunda ut i blå kan jag säga.

Här är han 1 år och lite tuttig...





1 år här också


Vi glömde hans plaskpöl hemma en gång...





Nu blev det visst lite fler bilder än jag tänkt, men jag kan ju aldrig göra något lagom!

Vi har åkt pulka i dag. Om jag säger vattentornsbacken i Gunnebo så fattar ni va? Jag dog efter två gånger!

Puss o kram







Permalink Babbel/Barn Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Naae va söt han är lille Melle :)

Tänk va tiden går fort ;P

Postat av: Vickan

JAA, du har varit mycket saknad! Måste ju få läsa om vad ni gör när vi inte kan ses och höras varje dag nu ju! haha:P

Amningen går framåt.. men skrutten blev så slö i fredags och det visade sig att det berodde på ett stigande bilirubin, så han har spenderat helgen på playan igen.. men förhoppningsvis är solningen överstökad nu.. och nu är han mycket mer på "hugget" vid bröstet igen.. tar nästan fulla mål och sondas till lite grann bara.. skönt! :)



Du... Gunnebo backen, är ni inte kloka! Jag törs inte åka i den.. haha.. var där tillsammans med småkusinerna och min morbröder och jag kan säga att jag var den enda som gick till halva backen och åkte därifrån.. haha.. ungarna är som galna, att dom törs!

Hoppas ni hade en toppen mysig dag!



Puss

Postat av: Malin

Mikaela: Ja tänk att skrotis varit så liten;)

Vickan: Ja jag åkte från halva backen, men Melvin skulle givetvis åka ända uppifrån! Det är ju inte lite snö heller så fy fan vad trött jag blev :)

Men han är ju en liten lyxbäbis lilla Vilgot. Bara tar sig en solsemester till sådär. Han vet hur livet ska levas hihi. Hoppas det blir bra nu då så ni får komma hem snart, o vi kan umgås som vanligt igen. Det här håller ju inte.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback