Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Skev!

Blev en heldag med familjen Polgar/Lindvall igår. Lovley!


Skrotis är hemkommen så nu är ordningen återställd.
Det spelas Mario för fullt, och den enda som inte tycker det är roande är väl jag...

Helgerna skenar i väg som en gasell och snart är det måndag igen. I morgon är de ingen vanlig måndag, för i morgon är det tre månader sedan Milo kom. TRE MÅNADER! Hjälp!

I veckan som kommer står mycket på schemat. Nästan bara roliga saker också. Mest ser jag fram emot skrotis luciatåg. Och mammafikan såklart. Och kusinträffen på lördag.

Jag är lite skev
(va det inte så du sa Kim?) i dag så jag ska sluta skriva nu. Annars spårar det ur.
As usual...


Permalink Bara babbel Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback